Pendapatan Pasif

WAKAF SEDEKAH

Pelaburan tuan/puan hanya RM60 sahaja.

 1) RM10 untuk wakaf Pusat Tahfiz Fatimah Azzahra, Batang Kali.

2) RM30 peruntukan utk sedekah kepada 3 uplines yg memperkenalkan program ini..

3) RM20 untuk persedian modal utk simkad TE (tone excel).

Kalau niat tuan/puan betul, 1 dan 2 di atas akan kekal selama-lamanya sampai akhirat. Apabila matinya anak Adam, hanya 3 perkara yang akan kekal dan pahalanya terus menerus mengalir yakni ilmu yg memberi manfaat, sedekah jariah (kita wakaf kepada pusat tahfiz) dan doa anak2 yg soleh.

Program Sedekah (bantu membantu) ini, selain pahala yang kekal, ia berpotensi menjana pendapatan sebanyak RM11,100 dan dari dana yg terkumpul itu digunakan untuk pelaburan dalam TE yakni untuk urusan top-up bulanan.

Jadi tiada lapse (mis untuk top-up) dari akaun TE (kita sentiasa aktif). Bermula dengan top-up minima RM20 setiap bulan dan bila akaun TE kita sudah menjana lebih dari RM100 sebulan, maka Admin akan reset auto top-up kita kepada RM100. Kita tak keluar duitpun. Semua bayaran dibuat menggunakan duit yg dijana dari program WakafSedekah yg potensi pendapatan RM11,100 itu.

 Admin bukan ambil semua, Admin cuma ambil RM20 setiap bulan di peringkat awal dan bila komisen dari TE sudah melebihi RM100, barulah Admin akan upgrade top-up bulanan kita kepada RM100 yg akan menjanjikan komisen TE kita bertambah. Akhirnya apabila situasi itu tercapai, pendapatan pasif kita akan stabil di tahap lebih dari 13K sebulan.

Program ini umpama lempar satu batu mengenai 3 ekor burung.

1. Wakaf jariah untuk pusat tahfiz

2. Sedekah kepada upline yg membawa peluang ini kepada kita. Kalau mereka tak ajak kita, kita tak akan jumpa program sebaik ini dan tanda kita bersyukur, kita sedekahkan RM30 untuk 3 upline di atas kita. Mahfum firman Allah “Barang siapa yg bersyukur atas nikmat yg Allah kurniakan, Allah akan tambah lagi nikmatNya”.

3. Biz TE yg akan leverage keahlian WakafSedekah. Kita dah tak payah terhegeh-hegeh nak cari downline sebab otomatik ahli WakafSedekah jadi downline kita. Yg bestnya, kita dah tak perlu keluar modal. Semuanya sudah diatur oleh sistem. inilah yg dikatakan leverage bersepadu. Wakaf, sedekah dan biz TE.

Inilah satu-satunya program terbaik yg wujud di Malaysia ini dan ianya hanya boleh dilihat dengan bantuan cahaya hidayah dari Allah swt, yg Maha Pemberi Rezeki.

Info lanjut & daftar di 👇👇👇👇👇
www.wakafsedekah.com/3324
http://wakafsedekah.com/3324

Ulasan

Catatan popular daripada blog ini

Kejayaan tidak datang bergolek

Pokya Cong Codei